برگزاری کنفرانس علمی یکروزه «جایگاه مامایی در ارجاع زوج‌های نابارور» از سوی پژوهشگاه ابن‌سینا

برگزاری کنفرانس علمی یکروزه «جایگاه مامایی در ارجاع زوج‌های نابارور» از سوی پژوهشگاه ابن‌سینا

معاونت آموزشی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا کنفرانس علمی یکروزه با عنوان «جایگاه مامایی در ارجاع زوج‌های نابارور» ویژه گروه مامایی برگزار می‌کند.
به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی-ابن‌سینا، معاونت آموزشی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، کنفرانس علمی یکروزه با عنوان «جایگاه مامایی در ارجاع زوج‌های نابارور» ویژه گروه مامایی برگزار می‌کند.

با توجه به نقش کلیدی ماماها در سیستم بهداشت و درمان کشور و از آنجا که این گروه از کادر درمان به‌نوعی خط اول مواجهه با زوج‌هایی هستند که در سنین باروری باروری قرار دارند، آموزش در زمینه ارجاع به‌موقع زوجین برای درمان ناباروری اهمیتی مضاعف می‌یابد. این کنفرانس به مناسبت هفته ماما و بزرگداشت ماما برای مشمولین گروه بصورت رایگان برگزار میگردد.

دکتر آتوسا کریمی، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ ناباروری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه ابن‌سینا دبیری علمی این کنفرانس علمی یکروزه را برعهده دارند.

این کنفرانس که دارای امتیاز بازآموزی است، پنجشنبه ۷ اردیبهشت، از ساعت ۸ تا ۱۲ در سالن همایش‌های شهرداری، واقع در خیابان ولیعصر جنوبی، بعد از تقاطع مختاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۳۲۰۲۰-۰۲۱ داخلی ۴۵۵ مراجعه کنند و یا به وب‌سایت این پژوهشگاه به نشانی avicenna.ac.ir مراجعه کنند.

000
خواندن 399 دفعه


پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا با هدف دستیابی به دانش فنی در زمینه فناوری‌های نوین زیستی از طریق انجام طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی آزمایشگاهی و بالینی، از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

آخرین مطالب بلاگ

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی اخذ موافقت بوردهای تخصصی و هیأت...

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی راه اندازی نخستین کلینیک فوق تخ...

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی ارایه 822 مقاله داخلی و خارجی ا...

تولیدات

تولیدات

دستاوردهای تولیدی تولید موفقیت آمیز انواع آنتی با...

سایر

سایر

سایر دستاوردها 1-احداث پروژه عمرانی مجتمع تحقیقات...

عضویت ها

عضویت ها

عضویت پژوهشگاه در شبکه های تحقیقاتی کشور شبکه سرط...

گالری تصاویر

آمار سایت

ما 146 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

نماد الکترونیکی

جستجو