برگزاری کارگاه کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا توسط پژوهشگاه ابن‌سینا

برگزاری کارگاه کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا توسط پژوهشگاه ابن‌سینا

معاونت آموزشی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، با محوریت قرار دادن شعار «آموزش، زیربنای کارآفرینی و توسعه»، با مشارکت مرکز تحقیقات پروتئین دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارند کارگاه تئوری و عملی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا و طیف‌سنجی جرمیGC‏-MS و HPLC را توسط اساتید متبحر و با ارائه مدرک رسمی و معتبر در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت ماه برگزار نمایند.
به گزارش «سلامت» به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، از جمله سرفصل‌های این کارگاه، می‌توان به معرفی سخت‌افزاری و آماده‌سازی دستگاه برای آنالیز نمونه، نوشتن روش آزمایش، تزریق و آنالیز نمونه، آشنایی با نحوه کنترل دوره‌ای و نگهداری دستگاه، تفسیر کروماتوگرام و طیف جرمی حاصل از آنالیز، نسبت ایزوتوپی، جستجوی کتابخانه‌ای، مراقبت و نگهداری از دستگاه و بررسی مشکلات عملی در حین کار و... اشاره نمود.

گفتنی است فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پایه و پزشکی که علاقه‌مند به حضور در این کارگاه هستند، برای اطلاع از جزئیات کارگاه می‌توانند با شماره تلفن 22432020-021 داخلی 459 تماس بگیرند یا به صفحه رسمی اینستاگرام معاونت آموزش پژوهشگاه ابن‌سینا به نشانی ari_education@ مراجعه نمایند.

000
خواندن 633 دفعه


پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا با هدف دستیابی به دانش فنی در زمینه فناوری‌های نوین زیستی از طریق انجام طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی آزمایشگاهی و بالینی، از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

آخرین مطالب بلاگ

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی اخذ موافقت بوردهای تخصصی و هیأت...

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی راه اندازی نخستین کلینیک فوق تخ...

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی ارایه 822 مقاله داخلی و خارجی ا...

تولیدات

تولیدات

دستاوردهای تولیدی تولید موفقیت آمیز انواع آنتی با...

سایر

سایر

سایر دستاوردها 1-احداث پروژه عمرانی مجتمع تحقیقات...

عضویت ها

عضویت ها

عضویت پژوهشگاه در شبکه های تحقیقاتی کشور شبکه سرط...

گالری تصاویر

آمار سایت

ما 146 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

نماد الکترونیکی

جستجو