صدور مجوز استقرار بانک خون در مرکز ابن سینا

صدور مجوز استقرار بانک خون در مرکز ابن سینا

با موافقت سازمان انتقال خون صدور مجوز استقرار بانک خون در مرکز ابن سینا مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا موفق به دریافت گواهی نامه استقرار نظام مراقبت و نظارت بر مصرف خون و فراورده ها (هموویژولانس) از سازمان انتقال خون شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، این مرکز جزو معدود مراکز جراحی محدود است که موفق به دریافت این مجوز شده است.
پیش از این نیز بانک خون این مرکز با برخورداری از کد مربوط به سازمان انتقال خون از مجوز مربوطه برخوردار بود و پیرو دستورالعمل جدید مبنی بر لزوم دریافت گواهی نامه و مجوز استقرار بانک خون در این مرکز، اقدامات مقتضی و الزامات درخواستی وزارت بهداشت صورت پذیرفت که از جمله این الزامات، گذراندن دوره های مربوط به هموویژولانس توسط تمامی گروه های مرتبط با شبکه مصرف فراورده های خونی اعم از کادر اتاق عمل، کادر بخش بستری، کادر آزمایشگاه و کلیه پزشکان و متخصصان مستقر در مرکز درمان بود.
مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا وابسته به پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است با بهترین میزان موفقیت و بارداری مجموعه کامل آزمایشگاه های تشخیص طبی، پاتولوژی، جنین شناسی، ایمونولوژی و فلوسایتومتری، ژنتیک، آندرولوژی را که مورد نیاز زوج های نابارور است در این مجموعه راه اندازی کند و زوج هایی که به این مرکز مراجعه می کنند تمامی خدمات آزمایشگاهی را در محل مرکز با بالاترین دقت و کوتاه ترین زمان ممکن دریافت می کنند.
نشانی مرکز مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا: تهران - خیابان شریعتی، ابتدای خیابان یخچال، شماره تماس 23519 و نشانی سایت www.avicennaclinic.ir است.

 
خواندن 5233 دفعه


پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا با هدف دستیابی به دانش فنی در زمینه فناوری‌های نوین زیستی از طریق انجام طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی آزمایشگاهی و بالینی، از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

آخرین مطالب بلاگ

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی اخذ موافقت بوردهای تخصصی و هیأت...

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی راه اندازی نخستین کلینیک فوق تخ...

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی ارایه 822 مقاله داخلی و خارجی ا...

تولیدات

تولیدات

دستاوردهای تولیدی تولید موفقیت آمیز انواع آنتی با...

سایر

سایر

سایر دستاوردها 1-احداث پروژه عمرانی مجتمع تحقیقات...

عضویت ها

عضویت ها

عضویت پژوهشگاه در شبکه های تحقیقاتی کشور شبکه سرط...

گالری تصاویر

آمار سایت

ما 528 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

نماد الکترونیکی

جستجو