توافق مرکز رشد ابن سینا با شبکه ایران‌کالا

توافق مرکز رشد ابن سینا با شبکه ایران‌کالا

مرکز رشد ابن سینا با شبکه ایران‌کالا بر سر تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی با موضوع کارآفرینی توافق نمود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، مرکز رشد ابن سینا با شبکه ایران‌کالا بر سر تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی با موضوع کارآفرینی توافق نمود. این توافق طی جلسه‌ای بین جناب آقای دکتر شاهین‌فر، سرپرست مرکز رشد، و جناب آقای پورعیسی، مدیریت محترم گروه مستند و پویانمایی شبکه ایران‌کالا صورت گرفت.

در این جلسه که در دفتر شبکه ایران‌کالا برگزار شد، طرفین ضمن معرفی ظرفیت‌های مجموعه‌های خود بر زمینه‌های مختلف همکاری تاکید داشتند. بدین ترتیب مقرر گردید برنامه‌های تلویزیونی مختلف در قالب رپورتاژ، تیزر و انیمیشن جهت معرفی محصولات و دستاوردهای واحدهای فناور حوزه سلامت با حمایت شبکه ایران‌کالا تدارک دیده شود.

تولید مشترک برنامه های اختصاصی ویژه شرکتهای فعال در زمینه نانو تکنولوژی، همکاری در تولید برنامه های معرفی شرکتهای دانش بنیان و تولید مجموعه «پیشرو» برای شرکتهای کوچک و متوسط از جمله توافقات اولیه این دیدار بود.

شایان ذکر است شبکه ایران‌کالا تنها شبکه‌ی تلویزیونی صداوسیما است که امکان معرفی محصولات بازرگانی با معرفی نام تجاری و راه‌های ارتباطی را داراست. طبق آخرین پایش‌های انجام شده، این شبکه در حدود نیم میلیون نفر مخاطب دارد.

000
خواندن 2761 دفعه


پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا با هدف دستیابی به دانش فنی در زمینه فناوری‌های نوین زیستی از طریق انجام طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی آزمایشگاهی و بالینی، از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

آخرین مطالب بلاگ

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی اخذ موافقت بوردهای تخصصی و هیأت...

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی راه اندازی نخستین کلینیک فوق تخ...

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی ارایه 822 مقاله داخلی و خارجی ا...

تولیدات

تولیدات

دستاوردهای تولیدی تولید موفقیت آمیز انواع آنتی با...

سایر

سایر

سایر دستاوردها 1-احداث پروژه عمرانی مجتمع تحقیقات...

عضویت ها

عضویت ها

عضویت پژوهشگاه در شبکه های تحقیقاتی کشور شبکه سرط...

گالری تصاویر

آمار سایت

ما 528 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

نماد الکترونیکی

جستجو