برگزاری چهارمین جلسه وبینارهای کنترل کیفی آزمایشگاه‌های جنین‌شناسی توسط پژوهشگاه ابن‌سینا

برگزاری چهارمین جلسه وبینارهای کنترل کیفی آزمایشگاه‌های جنین‌شناسی توسط پژوهشگاه ابن‌سینا

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری‌های نوین زیستی جهاد دانشگاهی- ابن‌سینا، این پژوهشگاه با همکاری موسسه Quartec GmbH سوئیس و انجمن علمی جنین‌شناسی و بیولوژی تولیدمثل ایران، برگزاری مجموعه کارگاه آموزشی کنترل کیفی آزمایشگاه جنین‌شناسی در مراکز درمان ناباروری را با حضور پروفسور مارک وندنبرگ، جنین‌شناس و مسئول کمیته بازرسی مراکز IVF وزارت بهداشت سوئیس آغاز کرده است.

این مجموعه کارگاه های آموزشی رایگان ۶ هفته‌ای از ۱۳ تیرماه آغاز شده و تا کنون سه جلسه از آن با موضوعات «فضای آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل»، «تجهیزات در آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل» و «محیط کشت در آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل» برگزار شده است.

در جلسه چهارم این کارگاه آموزشی که جمعه، سوم مرداد، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، موضوع «شرایط محیط کشت در آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل» به بحث گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان، به‌ویژه متخصصان و کارشناسان جنین‌شناسی و همچنین، متخصصان زنان می‌توانند با انجام مراحل ثبت‌نام، در این وبینار‌ها که هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این برنامه می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۳۲۰۲۰-۰۲۱ داخلی ۴۵۵ تماس بگیرند و یا از طریق وب‌سایت پژوهشگاه ابن‌سینا به نشانی avicenna.ac.ir از شرایط ثبت‌نام آگاه شوند.

000
خواندن 2084 دفعه


پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا با هدف دستیابی به دانش فنی در زمینه فناوری‌های نوین زیستی از طریق انجام طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی آزمایشگاهی و بالینی، از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

آخرین مطالب بلاگ

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی اخذ موافقت بوردهای تخصصی و هیأت...

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی راه اندازی نخستین کلینیک فوق تخ...

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی ارایه 822 مقاله داخلی و خارجی ا...

تولیدات

تولیدات

دستاوردهای تولیدی تولید موفقیت آمیز انواع آنتی با...

سایر

سایر

سایر دستاوردها 1-احداث پروژه عمرانی مجتمع تحقیقات...

عضویت ها

عضویت ها

عضویت پژوهشگاه در شبکه های تحقیقاتی کشور شبکه سرط...

گالری تصاویر

آمار سایت

ما 528 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

نماد الکترونیکی

جستجو