آغاز ثبت‌ نام آموزش مداوم دومین کنگره بین‌ المللی جراحی‌ های کم‌ تهاجمی زنان و اندومتریوز

آغاز ثبت‌ نام آموزش مداوم دومین کنگره بین‌ المللی جراحی‌ های کم‌ تهاجمی زنان و اندومتریوز

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی- ابن‌سینا، ثبت‌ نام آموزش مداوم دومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره کشوری جراحی‌ های کم‌ تهاجمی زنان و اندومتریوز در سامانه آموزش مداوم پزشکی از امروز امکان‌پذیر شد.

دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز پژوهشگاه ابن‌ سینا که با حضور اساتید و متخصصان صاحب‌ نام ایران و جهان از تاریخ ۲۹ آذر تا ۱ دی در سالن همایش‌ های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود، دارای امتیاز آموزش مداوم برای گروه‌های مختلف پزشکی، پرستاری و مامایی است و علاقه‌مندان می‌توانند با شناسه ۱۹۹۸۶۴ برنامه‌های آموزش مداوم این کنگره را در سامانه آموزش مداوم پزشکی مشاهده کنند.

درمان‌های نوین اندومتریوز، باروری و حفظ باروری در اندومتریوز، هیستروکتومی به روش لاپاراسکوپی، اپیدمیولوژی، ژنتیک و اپی‌ژنتیک اندومتریوز، درمان‌های دارویی و جراحی آدنومیوز، میوم‌های رحمی؛ درمان‌های دارویی، جراحی و هیستروسکوپی، آناتومی در جراحی لاپاراسکوپی، تصویربرداری در تشخیص اندومتریوز و مدیریت عوارض احتمالی جراحی لاپاراسکوپی ملاحظات پرستاری و مامایی در جراحی‌های اندومتریوز از جمله محورهای این کنگره بین‌ المللی‌ اند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این کنگره بین‌المللی به نشانی www.avicennacongress.ir مراجعه کنند.

000
خواندن 319 دفعه


پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا با هدف دستیابی به دانش فنی در زمینه فناوری‌های نوین زیستی از طریق انجام طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی آزمایشگاهی و بالینی، از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

آخرین مطالب بلاگ

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی اخذ موافقت بوردهای تخصصی و هیأت...

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی راه اندازی نخستین کلینیک فوق تخ...

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی ارایه 822 مقاله داخلی و خارجی ا...

تولیدات

تولیدات

دستاوردهای تولیدی تولید موفقیت آمیز انواع آنتی با...

سایر

سایر

سایر دستاوردها 1-احداث پروژه عمرانی مجتمع تحقیقات...

عضویت ها

عضویت ها

عضویت پژوهشگاه در شبکه های تحقیقاتی کشور شبکه سرط...

گالری تصاویر

آمار سایت

ما 855 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

نماد الکترونیکی

جستجو